esm...t: Nesrin hanım a protez tırnak yaptırdım aşırı memnun kaldım tırnaklar tam istediğim gibi oldu. Hem çok nazik hem de titiz çalışıyor. Gönül rahatlığıyla...
ayş...k: Hayatımda ilk kez saçımı kestirdim ve model konusunda çok kararsızdım hakkı beye bıraktım ve harika bir kesim yapti cok teşekkür ederim kendisine elin...